måndag 28 oktober 2013

Mitt tokfestliga liv !

28 Oktober 2013 

Fortfarande lite feber på min lediga dag? ---> Bring It On, alla fem filmer. Wohoo, let's hear it, now cheer!

Skämt åsido, jag vaknade med hög feber (38 grader plus) igen, och lite allmänt yr huvudvärk, men efter att ha sovit ytterligare några timmar mådde jag bättre. Fumlade fortfarande omkring lite grann, som man gör, men det sker ju å andra sidan ungefär lika ofta som när jag är feberfri. På kvällen, när stormen dragit förbi, för att istället för att försena tunnelbanan i London, förstöra hustak i Köpenhamn, tog jag en liten kvällspromenad med Johanna till affären, och fyllde på förrådet av vatten. Jag har gått igenom en ansenlig mängd vatten idag... Hoppas att det hjälper med att få bot på den här febern nu då, en gång för alla! Engagerat mig lite mera i NaNoWriMo-planering har jag också gjort, och färgkodat min huvudpersons tidslinje. Jag tror nog allt att jag så småningom börjar bli redo för årets november...


För övrigt vill jag bara säga att jag älskar min Johanna, som kom hem efter jobbet idag och var allmänt knas, och vi önskar alla en glad Halloween med denna vackert utsmyckade bild av yours truly. Kyssar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar