måndag 21 oktober 2013

Äntligen foton igen!

20 Oktober 2013 

Idag hade jag en helt underbar dag - som en dag på slottet! Jag traskade runt i regnet några timmar på eftermiddagen, och engagerade mig i lite shopping i Hammersmith, och satt sedan hemma och började planera min roman för NaNoWriMo 2013! Jag är otroligt pepp, och tror att jag har en bättre teknik vad gäller förberedelser i år. Har en liten burk på skrivbordet med "prompts" som jag kan välja närhelst inspirationen sviker!

Då det knappt blivit några foton alls de senaste dagarna tar vi igen det ikväll, och visar dagen i bilder:

Från min promenad:



Bytte om, oväntat och fantastiskt, likt en superhjälte:



Åt middag innan det roligaste Skype-samtalet med min familj, och myste till det med flera ljus!:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar