söndag 13 oktober 2013

Avundsvärt. Kanske.

12 Oktober 2013 


Idag har jag traskat på mången långa promenader, i ett något blåsigt men väldigt soligt höstväder, vilket har varit jättemysigt! Tog mig bort till Tower Hill och gick till Tobacco Docks, där den skandinaviska mässan Scandinavian Show hålls idag och imorgon. Som svensk insåg jag ganska snart att jag redan vet vad det mesta (våfflor, Fjällräven, mjölkchoklad, julprydnader) innebär, så det var inte den mest intressanta mässan jag varit på - inte direkt fakta om saker och ting, mer en chans att visa att "det här finns". Dock sjöng kyrkokören och det var roligt!

På dagen gjorde jag inget mer intressant än att tvätta och storböla till det senaste avsnittet ur glee, The Quaterback, så låt oss strunta i detaljerande beskrivningar av den fascinerande lördagen, och hoppa direkt till den här bilden från kvällen, som jag spenderade i goda vänners sällskap på en mycket bra pizzeria!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar