torsdag 18 september 2014

Torsdagspromenad

18 september 2014

Jag började tidigt idag, och åt min frukost samtidigt som jag försökte få Noah att äta sin. Han var inte speciellt intresserad utan kastade det mesta på golvet trots arga "Neeej" från mig och Värdpappa. Vi gick upp till lekrummet sedan och den tomma kartongen som sparats just för Noahs skull var lika rolig idag.

Gubben i lådan

Tillsammans med Värdpappa promenerade vi sedan till en simhall i närheten, där Noah skulle ta sin första ordentliga simlektion. I framtiden kan jag säkert gå dit och simma också ibland, om jag känner för det! Under deras lektion valde jag att promenera hem själv, och jag gick genom skogen. Det var så vackert där, och fantastiskt att vara tillbaka i en riktig skog - jag är ju trots allt ett skogstroll i själen, och så. Det var dessutom värsta Sherwood-känslan, med massor av grå ekorrar och duvor som prasslade i buskaget, och solen som sken genom trädkronorna. Jag tog sedan en lång promenad hem och bekantade mig lite mer med området jag bor i. Tro mig, jag kommer verkligen traska omkring i den skogen igen.

Ekorre i Träd


Stig i Skog

Sol i Skog



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar