tisdag 23 september 2014

Måndagsmys

22 september 2014

Förmiddagslek då torn byggdes


Jag har inte supermycket att berätta om dagen - jag jobbade bara på förmiddagen, och resten av dagen spenderade jag med vuxenpyssel såsom tvätt, ekonomiplanering, och den vanliga städningen. Jag tog också en tre timmars lång tupplur på eftermiddagen som den nöjda sengångare jag är. Det var allmänt himmelskt.

Tanken var att jag skulle gå till en skådespelarkurs på kvällen, något jag såg fram emot, men sent igår kväll fick jag ett mail som sade att den blivit inställd. Surt, surt. Istället kunde jag hjälpa till med Noahs läggdags, för att lära mig den lilla rutinen. Det är riktigt mysigt! Han får godnattsaga och mjölk. Det var toppenmysigt. Efteråt satt jag i vardagsrummet med Värdmamma och pratade om ansökningar till dramaskolor, logi, och den allmänna attityden på sådana utbildningar (hon gick ju på musikskola). Jag tycker verkligen om att bo här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar