onsdag 17 september 2014

Noah & jag

16 september 2014

Jag förstår mig inte på London. Det borde verkligen inte vara så här varmt. Det är september, vilket betyder höst. England ska ju dessutom vara Den Eviga Höstens Land, men nejdå. Här är det tjugo grader varje dag och solsken och fågelsång. Jag vill inte ha tjugo grader varje dag med massvis av solsken. Jag vill ha stickade koftor-väder, regn, och mys inne på Starbucks med en PSL (pumpkin spice latte). Jag vill ha höst.

Idag på morgonen satt jag och åt min frukost under tiden Noah, som själv ansåg att han avslutat sin genom att kasta grötskålen på golvet, sträckte ut armarna mot mig och ömkligt gnällde om att bli kramad. Jag kramar jättegärna min lille pojk, men inte när hela han är täckt av gröt. Vi lekte dock senare, och då blev det en massa gos! Noah är riktigt bra att använda som tyngd för att träna armmusklerna, som jag kan jobba och träna samtidigt. Han tycker dessutom väldigt mycket om att flyga upp och ner, så det funkar perfekt. Jag försökte också bygga mer lego idag, vilket alltid är lika krångligt - så snart Noah uppfattar att jag håller på att sätta ihop ett spektakulärt hus, kommer han krypande och sliter sönder det. Jag lyckades hålla honom ockuperad med sina bollar så pass länge att jag kunde avsluta och fotografera det här lilla mästerverket, men det överlevde inte fler sekunder än så. Noah blir säkert en bra husrivare när han blir stor.

Supervackert hus för det här paret och deras hund, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar