onsdag 24 september 2014

För vem älskar inte att fluffa runt i pyjamas?

24 september 2014 

Idag har jag haft pyjamasparty med mig själv hela dagen. Det har varit jättemysigt. Jag har sovit, och sett ikapp mina serier - andra säsongens första avsnitt av MARVELs Agents of S.H.I.E.L.D. som fullkomligt skakade om alla mina fangirl-feels; andra säsongens femte avsnitt av webserien Job Hunters som också bjöd på allmänt wooooo!; och åttonde säsongens femte avsnitt av Doctor Who, som likaså var riktigt bra (och, jag tänkte bara skryta lite, jag kunde definitivt förutse händelserna, just sayin'). På kvällen har jag mumsat på Värdpappas fiskpaj, skajpat med min far, min bror, och min mor, och myser nu i sängen igen med ett doftljus lugnt brinnande på skrivbordet. Det är så pass mörkt ute att jag kan låtsas att det är ordentlig höst! (Dessutom regnade det i natt, så vi närmar väl oss).

Doftljus från Tesco, "spiced berry" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar