söndag 14 september 2014

Sol och grönska

12 september 2014

Ute med lillplutten idag, för en skojig musikklass ledd av en otroligt tålmodig kvinna med det största leendet jag sett. Vi dansade och sjöng och klappade händerna tillsammans med andra lillpluttar. Därefter tog vi en lång promenad till bussen ute i det vackra vädret, och kom hem i tid för lunch. Jag hade hand om Noah under större delen av dagen, men han ville då absolut inte sova på eftermiddagen. När Värdpappa kom hem vid fem var lillplutten en klängig liten sak, så jag fick ha honom i famnen hela tiden. Ett år av det här och mina armar kommer ha bra mycket starkare muskler. För att få honom på bättre humör dansade vi omkring till Dean's playlist med låtar från Supernatural - både jag och Noah är rockfans. Trots en del gnäll mot slutet var det en mysig dag.

Glad tjej i ny favoritskjorta

Fann en vacker gångväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar