fredag 26 september 2014

Kören

25 september 2014 

Noah var tjurig idag. Han måtte ha vaknat på fel sida, för även om han var glad emellanåt så hade han också flera tantrums. Jag fick således en sprängande huvudvärk, men den försvann efter en lång runda i skogen.

På kvällen gick jag till tåget, insåg att jag återigen glömt mitt Oyster, gick hem för att hämta det, och gick tillbaka så att jag skulle kunna åka till kyrkan och kvällens körövning. Jag blev ungefär en halvtimme sen, men det gick bra ändå. Det var riktigt roligt att sjunga igen, och jag blev förvånad över hur fort jag föll in i rutinen! Det var också kul att inse att många ur kören faktiskt kommer ihåg mig från förra året. Efter övningen gick delar av kören till puben, enligt den typiska traditionen, och vi satt och pratade under allmän trivsel till last call.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar