måndag 22 december 2014

En sista dag

20 december 2014 

Jobb med lillmysen igen, sista gången i år. Liksom alla dagar de senaste veckorna så var vi fortfarande förkylda, och därför gällde lugna lekar. Noah underhöll till exempel sig själv i en hel timme, bara genom att skaka på stora flaskor vatten. Vi gosade lite och körde runt tåg ("tuft tuft!") och bilar ("brumm!"), och klappade nallebjörnar ("teddy!") och tog en liten svängom i köket, där vi gladdes åt att granen var TÄNT.

Tog också en promenad med Nuss-Nuss, och tittade på den vackra solnedgången, halv fyra på eftermiddagen
Jag fick jobba över ikväll, då både Värdmamma och Värdpappa låg och sov, trötta med förkylning som de också är. Efter ett tag väckte jag dock Värdpappa, då jag ville hinna in till stan innan Dr Martens-affären stängde. De fantastiskt fina kängorna jag köpte i New York är felkonstruerade, och jag blev tvungen att byta till ett annat par. Exakt samma modell fanns inte i London, men jag hittade ett annat svart par med blomster på, så jag är ganska nöjd. Det känns trots allt viktigare att överhuvud taget kunna använda dem.

"Bye boots!" En sista bild på kängorna vars design var som gjord för mig

Julpynt i Londonkvällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar