lördag 28 september 2013

Möta Doctor Who-skådisar

28 September 2013 

Jag har haft en så fantastiskt bra dag.


 Gick till favoriten Forbidden Planet (en av världens bästa sci-fi- och fantasyaffärer) och såg DE HÄR signera 2014 års "Doctor Who Girls Calendar". Sådant kan man göra när man bor i London.

 DE HÄR är alltså, för dig som inte har så stor koll på brittisk kult-tv, Anneke Wills (Polly, companion till första och andra doktorn), Sophie Aldred (Ace, companion till sjunde doktorn), och Katy Manning (Jo Grant, companion till tredje doktorn), som var med i den klassiska serien av Doctor Who. <3


 Jag drog med mig Linn, Rebecka, och den här tjejen! Andrea och jag hittade till China Town.

Det vill säga Soho.


Efter våra äventyr i staden gick Andrea och jag hem till mig, och jag introducerade henne till en av de bästa serierna någonsin, ett av Joss Whedons många mästerverk, Firefly. Köpte hela säsongen samt uppföljarfilmen Serenity för en förvånansvärt billig peng på Forbidden Planet <3 Är i princip det lyckligaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar