söndag 17 november 2013

Vacker Londonhöst

13 November 2013 

Jag har en massa jättevackra bilder som jag vill lägga upp ordentligt, men blogger vill inte samarbeta. Jag ska redigera in dem senare. Märk min irritation i fetstil.  







Idag tog jag med Rosie på en lång promenad längs Themsen. Vi gick hela vägen från Westminster tillbaka till kontoret, och det var en helt underbar höstdag. Jag passade på att ta vissa snapshots längs vägen!

När jag skulle hem åkte jag från Monument, vilket är en av de mest underliga tubstationerna i London, då det är precis samma station som Bank. Följande hände: jag gick in i Monumets station, och kom ner i Banks station, efter att ha åkt på två olika rulltrappor. Jag gick genom en korridor och uppför två vanliga trappor till. Sedan gick jag ner för en trappa, och kom fram till perrongen där mitt tåg gick ifrån. Så roligt har vi i tubstationen i London!

På vägen hem köpte jag min VIP-biljett till The Day of The Doctor. Bra plats, bra bio, så mycket entusiasm! Tänka sig vad skoj jag ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar