tisdag 5 november 2013

Ny favoritfilm: Blind Dating

4 November 2013 

Med Chris Pine i huvudrollen. Kolla upp den.

I övrigt har jag idag suttit och väntat på en tjej som skulle komma och titta på rummen vid tre, men som när Johanna kom hem efter fem fortfarande inte hade dykt upp, eller hört av sig, trots efterfrågad. Vi fick senare svaret att hennes mobil hade dött och att hon fått förhinder. Inte mycket att göra åt saken, men jag önskar att jag vetat det innan, så att jag hunnit gå ut och njuta av det fina vädret. På förmiddagen tog jag nämligen sovmorgon och städade sedan så att det skulle se lite mer tilltalande ut här i hemmet. Men jag fick i alla fall kika på det fina vädret genom fönstret! Det du!

Efter en snabb tripp på kvällen till Hammersmith för mat och inköp av ballerinaskor till morgondagens stora event för cateringfirman, satte jag mig ned att skriva vidare på nanowrimo, med det ambitiösa målet att nå 10 000 ord. I och med att jag imorgon jobbar från åtta på morgonen till midnatt på kvällen så har jag inte tid att skriva då, och ville ta in den dagen nu. Att nå 10k kändes inte så långt från åtta... Så då gjorde jag det. WOHOOO! Jag är riktigt stolt över mig själv! Det artar sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar