lördag 19 september 2015

Latdag

19 september 2015

Jag satt uppe och lyssnade på och diskuterade musik med ett par internatare till sent in på natten, så den här lördagen blev ganska kort. Jag vaknade inte ordentligt förrän efter lunch, men då vaknade jag pigg och utvilad. Vädret har känts allmänt höstigt med en mulen himmel, så luften var fantastisk att andas när jag var ute under dagens promenad. Jag har inte gjort mycket annat, gick igenom en del plugg för skolan, men har tillåtit mig själv att ha en slö dag. Det innebär att jag tittat på några avsnitt av ett av mina favoritprogram - MasterChef Australia. Jag tittar på årets säsong nu, som är avslutad, vilket gör att jag inte behöver vänta vecka för vecka på nya avsnitt.

Avocadotoast, igen, med mandelmjölk och en ny tefavorit, "Vanilla caramel". Fick även smaka kakaojordnötssmör men usch nej, avocadon var hundra gånger godare! #avocadoföreallt #avocadotillkung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar