söndag 22 februari 2015

Bröllopsfotograf (ish)

22 februari 2015

Det var färre folk som besökte Stock Brook Manor idag än igår, vilket gav mig tid att gå omkring och se faciliteterna själv. Min sammanfattande mening efter den här helgen är denna: stråkmusik är fantastiskt, och jag borde verkligen gå på fler bröllop! Känner jag någon som snart gifter sig?

Alla typers professionalism
Röda, romantiska blommor

Bordsdukning

Fancy trappa - vi behöver alla fler fancy trappor i våra liv

Öppen spis och fin tavla
Bröllopsgästernas platser för en inomhusceremoni
Regn större delen av eftermiddagen och hela kvällen

... Vilket innebar att jag traskade hem i regn och rusk och det var inte så mycket professionalism kvar. Jag tog på mig Batmanpyjamasbyxor och skajpade med Johanna istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar