söndag 15 februari 2015

Hjärtdag

14 februari 2015

Skuttade upp kan jag väl inte påstå att jag gjorde, men jag kom upp hyfsat tidigt i alla fall. Jag jobbar hårt på det här med att ställa tillbaka dygnet - har lyckats vrida iväg det till allmänt knas. Nåväl, jag kom upp, och viftade runt lite på förmiddagen i vanlig ordning. Skajpade med min far samtidigt som jag åt någon slags brunch, och hälsade Glad Alla Hjärtans Dag. Sedan började jag jobba.

Nussa var dödstrött när jag började, så jag fick rulla iväg med honom på promenad på en gång. Han somnade på fem minuter, och jag kunde gå i lugn och ro och njuta av den grå februaridagen, och lyssna vidare på Veronica Roths Allegiant. Den var lite långsam och tråkig ett tag, men idag blev den äntligen intressant igen. Förhoppningsvis har jag snart lyssnat klart på den.


Flowy klänning och docs (och eh, hundbajs... Så fräscht)

Å

På eftermiddagen kom Värdmammas systrar och Noah hade superkul när han fick leka med sina mostrar. Jag slutade vid fem och kombinerade Skajp med hela familjen och att göra mig i ordning. Pim och jag mötte upp för pubmiddag, och eftersom pappa pratat om fish and chips kunde jag ju inte annat än att beställa just det. Det var jättegott, och vi hade supermysigt. Efteråt åkte vi till Camden för att möta upp ett par killar, och vi satt ute på en pubveranda och pratade med dem. Vi diskuterade religion och vin, och jag bjöd på extremt sarkastisk humor innan jag tog tåget hem.

Fish 'n chips, nom nom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar