fredag 9 oktober 2015

Tisdagslista

6 oktober 2015 


  •  Det är paputniks födelsedag! Massa grattis till honom!
  • Jag fick skrivit det jag ville på första lektionen, väldigt chill att ha en lektion där jag får göra vad jag vill 
  • Jobbat vidare på min briografianalys för humanistkursen, den börjar få form och jag blir så smått pepp. Jag ser ljuset vid tunnelns slut och tror att jag kan bli nöjd. 
  • Hade religion igen. Kan vara min favoritlektion än så länge. Lite mer substans i diskussionerna där. 


Helt okej dag faktiskt

OCH DESSUTOM! Rick Riordans nya bok, den första i hans serie om fornnordisk mytologi, har släppts nu! Och Storytel har den som ljudbok, boo yah, I'm so pumped :D Håller framför allt hopp om att Chase är en antydan på att vi får träffa Annabeth igen ♥ Eep. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar