onsdag 7 oktober 2015

Sista sommarhelgen

3 oktober 2015

Spenderar helgen med mor och far, och vi åkte idag ner till Sommarstugan för en sista helg här. Cue läsning i solen och sällskapsspel på kvällen!


Jag prenumererade på W.i.t.c.h. 2002-2011, och har en nästan komplett samling i stugan. Fick för mig att läsa några gamla nummer på bryggan idag.

Efter en lång och dramatisk kamp kan jag med glädje meddela att jag vann kvällens Fia med knuff!


 Efter spelet satt jag och skrev ett par kortare noveller, med hjälp av prompts jag hittade online. Fick en första mening och skrev vidare utefter den. De går att läsa på min kreativa blogg, den första, "Aiko's town" och den andra, "Kwasi & Marcus", båda skrivna på engelska. Fick bara sådan lust att skriva något kort men kreativt, och det var roligt att se hur fort hjärnan spann vidare på de idéer jag hittade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar