söndag 25 oktober 2015

Möh

16 oktober 2015

Vad har hänt under de senaste dagarna? Le mög. 

Jag har varit hemma med massa värk hela onsdagen och torsdagen, förpassad till min säng och den ljuva friheten från sjukdomsondskan som kallas sömn. Inte det roligaste, men det har emellan sömnen givit mig tid att titta på andra säsongen av The Originals, som äntligen kommit upp på Netflix. Idag gick jag dock till skolan, eftersom jag bara har en lektion på fredagar, och det är en av de två jag måste ha för att få behörighet. Naturkunskapen var inte speciellt givande, dels pga huvudvärk, dels pga att det enda vi gjorde var att lista djur och växter som finns i en svensk barrskog... Hurra för avancerad kunskap och sånt. Så snart lektionen var över gick jag tillbaka till mitt rum och sov ytterligare några timmar. Blä för sjukdomshet.

Satt och gosade i min fluffiga filt på kvällen, med en stor kopp te, vilket hjälpte lite i alla fall.
Också fixade smink och frisyr inför skolan vilket gjorde att jag kände mig något fräschare. Hett tips för sjuka, du vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar