onsdag 27 maj 2015

Försenad födelsedagspresent

27 maj 2015

Noah fyllde två år nyligen, och jag kom hem från Stockholm med en (lite försenad) födelsedagspresent. Det blev en väldigt spännande stund i vardagsrummet när den skulle öppnas! Ordningsam som han är gav han mig alla små bitar av presentpappret som han drog av, innan han fick upp en låda. "Box!" "Ska jag hjälpa dig öppna den?" "Hyes!" Till slut fick vi uppbyggt en träbro att komplettera hans tågräls med, och den var definitivt uppskattad. Jag valde en som dessutom hade en vevstyrd bro och ett par spärrar att öppna och stänga. Extra roligt! Värdpappa och jag satt i sofforna och tittade på när Noah entusiastiskt listade ut hur den fungerade, och snart åkte tåg nerför bron till hans ljudeffekter "wheee!" Annabelle gurglade sitt godkännande från Värdpappas knä.


Tågbro för tvååring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar