torsdag 28 maj 2015

Sista promenaden?

28 maj 2015

Om bara ett par dagar flyttar jag från London för den här gången, vilket är en lite udda känsla. Jag jobbade min sista heldag med barnen idag, och gick på en sista promenad runt i grönskan med dem båda två. Nussa babblade på, och Annabelle låg och såg sig fascinerat omkring. Hur ska jag lyckas säga adjö till de små liven?





På kvällen hade jag inte planerat gå till kören, jag jobbade för sent för det, men jag tog mig in till stan för att möta upp med körkompisarna på puben en sista gång efteråt. Stockholmsresan var ju mer avslut just med dem, men det kändes ändå bra att kunna umgås som vanligt en gång till. Jag har försökt sista veckan att träffa mina vänner när det passat just för att ta adjö - för den här gången, i alla fall. Det blir säkert fler promenader om något år igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar