söndag 24 maj 2015

Fika & Drottningholm

24 maj 2015

Dag två i Stockholm, men den andra konserten var inte förrän på kvällen. Det innebar att jag kunde spendera ett par timmar med Johanna och Andrea, så vi gick till Sturekatten för både lunch och fika.

England förstår sig inte alls på fenomenet bakelser, så den här synen gladde mig

Fika med de här fina flickorna ♥

Min efterrätt blev den här äppelpajbiten som kan ha varit det godaste på länge

Med kaffe till, om nom

Sedan blev det dags att åka ut till Drottningholm, där vi gav vår andra konsert. Idag var det fokus på Svensk Körlyrik, poetisk text med mollmelodier... Tillsammans med några latinska och engelska hymner. Vi sjöng i Drottningholms slottskyrka, som hade riktigt bra akustik. Det var en mindre, mysig konsert, som också gick riktigt bra. Jag passade dessutom på att fota Drottningholm, där jag aldrig varit förut. Om någonting har hänt den här helgen, så är det definitivt att jag förälskat mig i Stockholm.




Johanna är för övrigt mitt största fan, som kom även på dagens konsert

Stockholm <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar