lördag 28 juni 2014

Jobb, jobb, och jobb...

27 Juni 2014 

Halloj bloggen, det var längesedan jag postade något annat än LB-outfits. Varför? För att sommarjobbet har börjat, och trots att det inte äter upp all min tid så har jag inte haft tillräckligt mycket att skriva om för att uppdatera bloggen. Denna härliga fredag är dock den första lediga dagen på veckan, så jag kan ju hitta på någonting festligt att skriva om nu!

"Jobb, jobb, och jobb... Hon får aldrig sin klänning klar!" Känner jag mig som Askungen när jag arbetar, för första gången på flera månader? (Om man nu inte räknar skolarbete som arbete då va, vilket man ju bör, men eh...) Ack och ve, ja, där sitter jag inomhus och går miste om den fina solen, jag får göra samma sak hela tiden, med repeterande uppgifter i min brist på variation! Det är ju så att man blir alldeles tokig, och önskar att man visst inte valt att jobba på samma plats som de senaste fyra somrarna..



Haha, nejdå. Nu hittade jag allt på en massa dumheter, för så är det inte alls. Faktum är att jag trivs massvis på mitt jobb. Jag har trevliga kollegor, jag gillar det vi gör, och den här veckan har jag jobbat eftermiddagsskiftet, som oftast är min favorit (jag säger oftast, för ibland när jag går förmiddagsskift tycker jag lika mycket om det). Så det har snarare sett ut så här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar