söndag 23 februari 2014

Onekligen slödag

23 Februari 2014

 Som följd från gårdagens nattliga äventyr, vaknade jag idag lagom till lunch. Totade omkring i lägenheten i några timmar och pluggade matte, innan jag traskade iväg till Medley för ytterligare ett vattenpass. Himlen var mörkblå och ljusen klara, och isen ljusblå och skuggorna mörka, och jag kände mig poetisk och knäppte av några foton. Jag mimade också passionerat till låtarna ur Wicked som återigen spelades i mitt öra (för allvarligt talat hur bra är inte den musikalen. Jag skulle så gärna spela Elphaba eller Glinda!) och såg antagligen otroligt charmig ut i min stickade mössa och Jonathans gamla jacka. Sedan gick jag hem igen och funderar nu på om jag inte borde pallra mig upp från soffan, förflytta mig till sängen, och snarka resten av natten.



1 kommentar:

  1. Berättade jag, att jag var och såg Wicked för några veckor sedan, innan lejonkungen? Grymt bra!! Gillade den mer än lejonkungen faktisk även fast att den är kallad the Pride of London-, hihi!/ Andrea

    SvaraRadera