lördag 10 maj 2014

Långfredag

18 April 2014 

Som sagt, landet. Trollskogen, granne till Bondgårdarna. När jag inte firar min födelsedag i brutala mängder, eller sitter och läser om de aldrig charmiga Stalin, Hilter, och Mao, så hjälper hela familjen till med saker som händer på landet. Idag gick Jonathan och jag lös på husets mattor med mattpiskan. Här är ett tips - om du har inre aggressioner, piska mattor! Det var otroligt befriande, och jag föreställde mig för skojs skull att jag var en slavvaktare i antika Egypten som piskade de slavar som inte orkade jobba ordentligt, eller att jag var en torterare som behövde ha ut särskilt information från en fångad spion. Ehm... Jag är normal.


 Då det även är påsk blev det idag familjen och farmor njöt av en påskbuffé på kvällen, där det bland annat serverades såhär festliga ägg. Peppen! Glad påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar