måndag 20 juli 2015

♥ STRANDEN ♥

20 juli 2015

Jag fick äntligen chansen att ligga och slöa på stranden, och det var ju helt fantastiskt. Som sagt så är det en av sakerna jag absolut ville göra i Portugal, då senaste gången jag varit på något liknande ställe var för ungefär tre år sedan, på Rhodos. Jag har sett fram emot att bara totaldega ett par dagar, utsträckt under ett parasoll, med en bok eller tidning, och diverse dopp i det blå. Idag var det äntligen dags, så på med nya bikinin och den billiga solhatt jag köpt i Porto dagen innan, och kort biltur till en av de många stränderna som finns i närheten av Lissabon. Havet var inte speciellt varmt, jag kom åtminstone i ett par gånger, och lyckades dra med Bogdan den första. Andra gången tvärvägrade han, och fick finna sig i att bli kallad Badkruka resten av dagen.

Vi stannade till för frukost hos Bogdans mamma på morgonen, och blev serverade á hotell

Mitt lilla läger ♥

Har ni sett en finare syn? Balsam för en stressad själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar