måndag 8 juni 2015

Sommar i Skogen

8 juni 2015

Skogstrollet är tillbaka i Trollskogen, och det känns allmänt bra. Jag tog an hushållsuppgifter och nyinflyttad-uppgifter som att packa upp, tvätta, städa, laga mat. Min bror och jag gjorde en engagerad omelett till lunch, och på kvällen fick jag honom att posera för några foton innan han åkte iväg för sin gymnasiebal... Min lillebror bara går och blir äldre hela tiden! Får småbröder det? Jag passade också på att ta ett varv med min kamera runt trädgården, och plåta sommaren som tagit sig hit.

Omelett med basilika because well, basilika

Blommor i fokus

Rhododendron, blomman vars namn ingen kan stava 

Pionknopp

Blå kontrast mot stenkanten

Små stenkompisar från när jag var liten, de bor fortfarande i rabatten

Min stilige lillebror ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar