lördag 31 januari 2015

Sista januari

31 januari 2015

Aloha. Jag har egentligen ingenting att berätta om idag eller igår som så, jag vill mest skriva ett sista inlägg i januari 2015. "Nothing is made to last, the sun goes up and falls so fast. The clock looks still, still the hours pass. And all that time is never coming back. Everything has an end..." Jag har lyssnat massvis på Everything ends från A Very Potter Senior Year, eftersom den sången är très fantastique. (Och jag nyligen tittade på hela trilogin).



Anyway, jag jobbade idag, med Noah och lilla Annabelle. Lekte med bilar, tåg, dets, och klossar med Noah, gick en lång promenad ute i det regniga London, och satt sedan ensam uppe med Annabelle och "vaktade" henne när hon sov. Värdmamma och Noah åt lunch själva, så att Noah ska känna att "mummy är fortfarande här", så jag kunde sitta och titta på Annabelle. Hon är en väldigt seriös bebis. Hon ler inte och om hon öppnar ögonen ser hon alltid väldigt misstänksam ut. Hon påminner lite om en sur gammal gubbe, eller en hotfull, skrynklig, röd potatis. Hon är så fin ♥

... Ja nej jag har inget festligare att berätta. Lyssna på sången istället och var så välkommen åter en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar