onsdag 26 november 2014

Sminkförtjust bebis

25 november 2014 

Innan vår promenad idag tog jag in Noah i mitt rum, bara för att snabbt hämta mina ytterkläder. Hans förtjusning av att öppna och stänga lådor och skåp gjorde att han fann min sminklåda, och plötsligt var där kaos. Jag lät honom rafsa runt bland mina många produkter, så länge han inte kastade någonting på golvet eller försökte äta någonting. När vi sedan kom hem igen och ungen sov passade jag på att organisera upp lådan igen, för jag föredrar trots allt ordning. Jag berättade om den lilla leken för Värdmamma som skrattande sade att "I guess he's a dragqueen in the making," och pussade sin son, innan hon tillade att det inte gör någonting, "We'll still love you, Noah, no matter how you turn out."

Se så många saker man kan hugga tag i och vifta med!!

Ah, ordning. De bätte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar