måndag 30 december 2013

Hög

25 December 2013 

Efter ytterligare släktträff och julfirande under större delen av dagen, åkte jag med tåget till Växjö. Jag trampade iväg till lägenheten, bytte klänning och fixade till håret (det senare skulle visa sig fullständigt onödigt). Sedan virrade jag bort till Elin, där jag genast fick kramar från flera vänner. Eftersom vi har haft äventyr för oss allihopa, de flesta av oss på helt olika håll, var glädjen stor över att nu äntligen ha återförenats! Vi hamnade i en stor hög på soffan, i ett moln av gos, och spenderade de kommande fem timmarna på liknande sätt. Sättet jag och de mina umgås på kan tyckas oerhört udda för utomstående, men det hela är väldigt fint. Man är mitt i en hög, kramad av ett antal olika personer, och man kan sträcka ut armen och få tag i någon kroppsdel, och klappa den en liten stund. Jag försöker anstränga mig för att få det här att låta så lite som en orgie som möjligt... Det låter helsjukt, men det är fint. Det är väldigt mycket kärlek i luften när vi träffas. Återigen, läs det på rätt sätt. Kort och gott, en mycket fin natt med många av mina älsklingar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar